Marketing social media sau marketing manager


Social Media Marketing este un aspect foarte interesant, complex și fun al marketing-ului. Dar nu ușor. Mai ales dacă vrei ca publicul tău să fie cu adevărat angajat în discuțiile inițiate de brand-ul tău online, să contribuie la postările tale Social Media și să împartă cu rețeaua lor mesajele tale. Iar atunci când intervine întrebarea monetizării eforturilor de Social Media, de multe ori poți fi pus în impas.

Serviciile de Social Media Organic constau în reîmprospătarea unei pagini de Social Media printr-un setup specific, întreținerea profesională a acesteia, strategii de postare, editare și programare de postări, dar și management-ul unei comunități.

Canalele pe care practicăm Social Media Organic sunt Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest & YouTube. Administrăm cele enumerate mai sus printr-o platformă care funcționează pe baza inteligenței artificiale, pentru a asigura cel mai bun nivel de raportare și optimizare continuă, cât și rezultate pe măsură.

Prin implementarea campaniilor direct din platforma de promovare avansată Facebook și Instagram, mesajul tău este testat pentru livrare perfectă, optimizat și distribuit doar în locurile unde generează cele mai multe rezultate pentru obiectivele tale specifice.

Social Media Marketing este o modalitate puternică pentru companii de toate dimensiunile de a ajunge la clienți și clienți. Clienții dvs. interacționează deja cu mărcile prin intermediul rețelelor sociale și, dacă nu vorbiți direct cu publicul dvs. prin intermediul platformelor sociale precum Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest, pierdeți! Social Media Marketingul poate aduce un succes remarcabil afacerii dvs., creând avocați dedicați ai mărcii și chiar conducând clienți potențiali și vânzări.

Cele mai bune sfaturi de marketing pentru rețelele sociale

Sunteți gata să începeți cu marketingul pe rețelele de socializare? Iată câteva sfaturi de marketing pe rețelele sociale pentru a începe campaniile dvs. de socializare:

  • Planificarea conținutului pentru rețelele sociale – este esențial să construiți un plan de marketing pentru rețelele sociale. Luați în considerare cercetarea cuvintelor cheie și cercetarea competitivă pentru a ajuta la brainstorming de idei de conținut care vă vor interesa publicul țintă. Ce fac alte companii din industria dvs. pentru a stimula implicarea pe social media?
  • Conținut social excelent – În concordanță cu alte domenii ale marketingului online, conținutul este suprem când vine vorba de marketingul social media. Asigurați-vă că postați în mod regulat și oferiți informații cu adevărat valoroase, pe care clienții dvs. ideali le vor găsi utile și interesante. Conținutul pe care îl partajați pe rețelele dvs. sociale poate include imagini din rețelele sociale, videoclipuri, infografii, ghiduri de instruire și multe altele.
  • O imagine de marcă consistentă – Utilizarea rețelelor de socializare pentru marketing permite companiei dvs. să proiecteze imaginea de marcă pe o varietate de platforme de socializare diferite. Deși fiecare platformă are propriul mediu și voce unice, identitatea de bază a companiei dvs., indiferent dacă este prietenoasă, distractivă sau de încredere, ar trebui să rămână consecventă.
  • Social Media pentru promovarea conținutului – Marketingul social media este un canal perfect pentru partajarea celor mai bune conținuturi de site-uri și bloguri cu cititorii. Odată ce veți construi un public fidel pe rețelele de socializare, veți putea să publicați tot conținutul nou și să vă asigurați că cititorii dvs. pot găsi lucruri noi imediat. În plus, conținutul excelent al blogului vă va ajuta să construiți mai mulți adepți. Este un mod surprinzător prin care marketingul de conținut și marketingul social media se avantajează reciproc.
  • Partajarea legăturilor curate – În timp ce utilizarea rețelelor sociale pentru marketing este o modalitate excelentă de a vă folosi propriul conținut unic, original pentru a câștiga adepți, fani și adepți, este, de asemenea, o oportunitate de a vă conecta și la articole din exterior. Dacă alte surse oferă informații valoroase și valoroase pe care credeți că le va plăcea publicului țintă, nu fiți timizi în legătură cu acestea. Curatarea și conectarea la surse externe îmbunătățesc încrederea și fiabilitatea și este posibil să obțineți chiar și câteva legături în schimb.
  • Urmărirea concurenților – Este întotdeauna important să țineți cont de concurenți – aceștia pot furniza date valoroase pentru cercetarea cuvintelor cheie și alte informații de marketing pentru rețelele sociale. Dacă concurenții dvs. utilizează un anumit canal sau tehnică de marketing pe rețelele sociale care pare să funcționeze pentru ei, ia în considerare să facă același lucru, dar faceți-o mai bine!
  • Măsurarea succesului cu Google Analytics – Nu puteți determina succesul strategiilor dvs. de marketing pe rețelele sociale fără a urmări datele. Google Analytics poate fi folosit ca un instrument excelent de marketing pe rețelele sociale care vă va ajuta să vă măsurați cele mai triumfătoare tehnici de marketing pe rețelele sociale, precum și să stabiliți ce strategii sunt mai bine abandonate. Atașați etichete de urmărire la campaniile dvs. de marketing pe rețelele sociale, astfel încât să le puteți monitoriza corect. Și asigurați-vă că utilizați analiza în cadrul fiecărei platforme sociale pentru a oferi și mai multe informații despre care dintre conținutul dvs. social funcționează cel mai bine cu publicul dvs.
  • Managementul crizelor din rețelele sociale – Lucrurile nu merg întotdeauna în mod înșelător pentru mărcile de pe rețelele sociale. Cel mai bine este să aveți un playbook în loc.