importanta si valoarea unui conținut virals


Oferă-i afacerii tale un nou început prin lansarea de conținut viral in mediul online . Crearea de conținut viral nu este ușoară, dar poți spori șansele ca mesajele tale să devină virale folosind aceste strategii.

Un nou an înseamnă o nouă oportunitate pentru întreprinderi de a se conecta cu publicul lor. Este momentul potrivit pentru a distribui cel mai bun conținut viral și a-l ajuta să devină viral, astfel încât brandul tău să iasă în evidență.

Nu există o rețetă secretă care să garanteze o postare virală, pentru că toată lumea ar face-o. Cu toate acestea, un conținut viral are caracteristici comune specifice pe care le poți folosi în conținutul afacerii tale.

Ce face ca o postare să devină virală? Oamenii distribuie conținut pe social media deoarece au o reacție emoțională și vor să împărtășească acea experiență. Partajarea conținutului este, de asemenea, o modalitate prin care oamenii se pot defini în spațiile virtuale. Prezintă poziția unei persoane pe diferite subiecte și îi face pe oameni să simtă că fac parte dintr-o mișcare.

Prin crearea de conținut viral care îi face pe oameni să dezvolte astfel de sentimente, o afacere poate crea cel mai bun scenariu astfel încât conținutul lor să devină viral în 2020, scrie business.com.

Iată cum poți face conținut viral.

1. Creează conținut de formă lungă.

Astăzi, mai mulți oameni ca niciodată vizitează site-urile și accesează informații de pe telefoanele lor mobile. Deci, pare firesc să creăm conținut de formă scurtă pentru ecrane mai mici. Este mai ușor de citit și obții informațiile relevante direct.

Cu toate acestea, în realitate, conținutul de formă lungă primește mai multe acțiuni decât conținutul de formă scurtă. Conținutul cu forme lungi conține adesea informații complete, aprofundate și utile. Un astfel de conținut care conține peste 3.000 de cuvinte este rar, iar oamenii percep conținutul de formă lungă ca având mai multă valoare. Creează conținut de formă lungă în loc să te concentrezi pe mai multe piese mai mici și vei avea mai multe șanse să îl faceți viral.

2. Utilizează platforma potrivită de gestionare a conținutului.

Website-ul tău joacă un rol central în găzduirea de conținut viral. Este esențial să folosești un sistem robust de gestionare a conținutului pentru a îți crea site-ul și postările.

Utilizarea unei platforme WordPress este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru afacerea ta. Creează conținutul ușor și, de asemenea, se integrează cu mai multe pluginuri. WordPress are 14,7% din primele 100 de site-uri web, deci este o platformă fiabilă pentru a îți construi site-ul și conținut viral.

Folosește pluginuri care facilitează partajarea directă a postărilor de pe site către social media. De asemenea, poți integra WordPress cu pluginuri de marketing prin email și instrumente de analiză pentru a monitoriza traficul postărilor tale.

3. Creează emoție prin conținut.

Emoțiile joacă un rol esențial pentru viralizarea conținutului. Construiește articole, videoclipuri și imagini care declanșează emoții. Sentimentele precum speranța, umorul și bucuria sunt pozitive și motivează oamenii să împărtășească acest conținut viral.

De asemenea, poți construi entuziasm cu un concurs cadou. O altă idee grozavă este să dezvolți conținut viral bazat pe teme de sărbători populare. Acest lucru se bazează pe spiritul sezonului și creează asocieri pozitive cu brandul tău.

Încearcă să provoci sentimente și să obții un răspuns bun din partea clienților. Acest lucru va îmbunătăți capacitatea de partajare a conținutului tău.

4. Include imagini pentru un conținut viral.

Imaginile sparg monotonia unei pagini și transmit, de asemenea, informații importante. Adaugă imagini, videoclipuri și infografii în conținutul tău. O postare are mai multe șanse să devină virală dacă are o imagine sau un videoclip atașat la ea decât dacă conține doar text.

Infografiile sunt populare și au cel mai mare potențial de a se viraliza. Acestea comprimă numerele, statisticile și alte informații complexe într-o imagine grafică. Întrucât infografiile împachetează informații grele într-un format ușor de consumat, acestea sunt un tip de conținut important de creat.

5. Inspiră încrederea prin autenticitate.

Este important să creezi conținut care să trezească încredere în brandul tău. Poți crea o poveste virală concentrându-te pe oameni reali și probleme reale din viață. Este important să folosești povești autentice care evidențiază valorile companiei. Acest lucru oferă posibilitatea de a arăta modul în care afacerea ta întâmpină provocările și speranțele pe care le au oamenii.

Conținutul autentic prezintă vulnerabilitatea și integritatea. Îți face afacerea mai relatabilă și poate crea mai multă vizibilitate.